Jak zařídit kancelář, aby vypadala k světu?
Nemáte-li se zařizováním kanceláře žádné předchozí zkušenosti, pak se vám budou následující tipy hodit. Trocha inspirace přeci jen není od věci, a to bez ohledu na to, zda jde o klasické kancelářské prostory ve větším komplexu, nebo home office. V každém případě byste měli danému interiéru věnovat dostatek pozornosti, neboť prostředí, ve kterém pracujete, má značný vliv na produktivitu práce. Dalším důvodem je dojem, jakým působí na zákazníky a obchodní partnery.
Problematiku jsme konzultovali s odborníky z českobudějovické společnosti K+V Interier, která realizuje návrhy interiérů a zajišťuje vybavení kanceláře na klíč.
Co by nemělo ve vaší kanceláři chybět?
Středobodem neboli kapitánským můstkem každé kanceláře je pracovní stůl. Měl by oplývat dostatečně velkou pracovní plochou, ale také odkladními prostory a šuplíky na věci, které potřebujete mít vždy „po ruce“.
Se stolem jde ruku v ruce kancelářská židle. Nešetřete na ní a vyžadujte ergonomii a kvalitní dílenské zpracování. Není nic horšího, než když vás v důsledku mnohahodinového sezení na nevhodně zvolené židli začne bolet páteř.
Komfortní posezení by samozřejmě nemělo chybět ani pro vaše hosty. Kromě kancelářské židle se nabízí i jiné možnosti – dvojkřeslo a pohovka.
Co se týče nábytku (police, skříně, vitríny…), záleží na vašich specifických potřebách. Nábytek by v kanceláři chybět neměl, protože šanony s důležitými dokumenty nemůžete nechat povalovat na zemi, ovšem myslete na střídmost. Pracovat v místnosti obestavěné nábytkem není zrovna příjemné.
Nechte si poradit, budete mít klid
Nevíte-li si se zařízením kanceláře rady, obraťte se na profesionály. Třeba na ty z K+V Interier, kteří mají bohaté zkušenosti nejen s interiéry České Budějovice. Naprosto nezávazně pro vás vypracují 3D návrh s cenovou kalkulací. Po odsouhlasení se postarají o vše potřebné a vytvoří pro vás moderní, útulnou a praktickou kancelář. Bližší informace najdete na kvi.cz.